

LAG poluprikolica kipera





































Ako odlučite da kupite opremu po niskoj ceni, proverite da li komunicirate sa pravim prodavcem. Saznajte više o vlasniku opreme. Jedan od načina prevare je da se predstavi kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Pre nego što odlučite da napravite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumeli prosečnu vrednost izabranog modela opreme. Ako je cena ponude koja vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmotrite je. Značajna razlika u ceni može ukazati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da izvrši prevaru.
Ne kupujte proizvode čija je cena suviše različita od prosečne cene slične opreme.
Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unapred. U slučaju sumnje, ne bojte se da pojasnite detalje, tražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, proverite autentičnost dokumenata i postavjate pitanja.
Najčešća vrsta prevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određenu količinu kapare da "rezervišu" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sakupiti veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.
- Prenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unapred bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prenosa novca, ako je vam tokom komunikacije prodavac postao sumnjičav.
- Prenos na račun "poverenika"
- Takav zahtev treba biti alarmantan, najverovatnije komunicirate sa prevarantom.
- Prenos na račun kompanije sa sličnim nazivom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu sakriti iza poznatih kompanija, neznatno menjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
- Zamena sopstvenih podataka u fakturi stvarne kompanije
- Pre prenosa proverite da li su navedeni podaci tačni i da se odnose na navedenu kompaniju.
Kontakti prodavca



















































Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 15%
Hinterachse 3: Reifen Profil rechts: 5%; Bremsen: Scheibenbremsen
Schäden: keines
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 15%
Bagaksel 3: Dækprofil højre: 5%; Bremser: skivebremser
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 2: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 15%
Rear axle 3: Tyre profile right: 5%; Brakes: disc brakes
Damages: none
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático derecha: 5%; Frenos: frenos de disco
Daños: ninguno
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 15%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus droite: 5%; Freins: freins à disque
Dommages: aucun
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 15%
Achteras 3: Bandenprofiel rechts: 5%; Remmen: schijfremmen
Schade: schadevrij
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 15%
Oś tylna 3: Profil opon prawa: 5%; Hamulce: hamulce tarczowe
Uszkodzenia: brak
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 15%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu direita: 5%; Travões: travões de disco
Danos: nenhum
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 15%
Задний мост 3: Профиль шин справа: 5%; Тормоза: дисковые тормоза
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 15%
Bakaxel 3: Däckprofil rätt: 5%; Bromsar: skivbromsar
Skada på fordon: skadefri