Nova Tirkon 2025 NEW MODEL 4 AXLE EXTANDABLE LOWBED WITH STEERING AXLE poluprikolica sa niskom platformom
 
      



































 
  Ako odlučite da kupite opremu po niskoj ceni, proverite da li komunicirate sa pravim prodavcem. Saznajte više o vlasniku opreme. Jedan od načina prevare je da se predstavi kao prava kompanija. U slučaju sumnje, obavestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Pre nego što odlučite da napravite kupovinu, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumeli prosečnu vrednost izabranog modela opreme. Ako je cena ponude koja vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmotrite je. Značajna razlika u ceni može ukazati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavca da izvrši prevaru.
Ne kupujte proizvode čija je cena suviše različita od prosečne cene slične opreme.
Ne dajte saglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unapred. U slučaju sumnje, ne bojte se da pojasnite detalje, tražite dodatne fotografije i dokumente za opremu, proverite autentičnost dokumenata i postavjate pitanja.
Najčešća vrsta prevare. Nepošteni prodavci mogu zatražiti određenu količinu kapare da "rezervišu" vaše pravo na kupovinu opreme. Dakle, prevaranti mogu sakupiti veliki iznos i nestanu, i više se ne pojave.
- Prenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unapred bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prenosa novca, ako je vam tokom komunikacije prodavac postao sumnjičav.
- Prenos na račun "poverenika"
- Takav zahtev treba biti alarmantan, najverovatnije komunicirate sa prevarantom.
- Prenos na račun kompanije sa sličnim nazivom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu sakriti iza poznatih kompanija, neznatno menjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv kompanije sumnjiv.
- Zamena sopstvenih podataka u fakturi stvarne kompanije
- Pre prenosa proverite da li su navedeni podaci tačni i da se odnose na navedenu kompaniju.
Kontakti prodavca
 
       150.000 kg
                
                                                        
                                      Ogibljenje
                                                      gibanj/gibanj
                
                                                        
                                      Neto težina
                                    150.000 kg
                
                                                        
                                      Ogibljenje
                                                      gibanj/gibanj
                
                                                        
                                      Neto težina
                                                         18.000 kg
                
                                                        
                                      Broj osovina
                                                      10
                                    18.000 kg
                
                                                        
                                      Broj osovina
                                                      10
                
                                     
           
           60.000 kg
                
                                                        
                                      Ogibljenje
                                                      pneumatski/pneumatski
                
                                                        
                                      Neto težina
                                    60.000 kg
                
                                                        
                                      Ogibljenje
                                                      pneumatski/pneumatski
                
                                                        
                                      Neto težina
                                                         8.500 kg
                
                                                        
                                      Broj osovina
                                                      5
                                    8.500 kg
                
                                                        
                                      Broj osovina
                                                      5
                
                                    
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
        
 
         
         
                  
Axles: Turkish or foreign brand axles with air suspension or mechanical suspension are used.
Ramp: Double Acting Hydraulic Ramp with Electrically Operated Hydraulic Lifts. (285 x 80 cm)
King-Pin: 2” removable king pin or 3½” king pin in accordance to 94 / 20 EC regulations.
Landing legs: Two speed mechanical telescopic heavy duty
Tires: 235/70 R 17,5 245/70 R 17,5 295/60 R 22,5 12 р 22,5 315/80 R 22,5 BRIDGESTONE-LASSA PIRELLI brand.
Brake System: Double line air brake system. In accordance to 71/320 EWG regulations, double circuit dry air pressure, (WABCO or KNORR BREMSE) TEBS Trailer Electronic Brake System.
Electric System: 24 Volt Electric System, Electrical Equipment in accordance to 76/756 EEC regulations, in conformity with ISO 12098, having 15 poles or 2×7 poles connected to the vehicle’s front panel.
Platform: Rhombus-shaped sheet iron and hard wooden floor is applied on wheel and for sides.
Rear Bumper: Fixed rear protective buffer
Paint: After sand-blasting, double line epoxy coat and double line paint in requested colour is applied.
ACCESSORIES: . tire scotch and holder, . extension bracket (250 250 mm.) . side protection, . metal sheet front panel, . aluminium side panels at gooseneck area, . cargo tie-down collars, . spare tire holder.
NOTE: Designed to transport heavy loads, the lowbed trailer can be equipped with a steering axle, which improves maneuverability in the most difficult conditions.
Оси: Оси полуприцепа изготовлены в соответствии с европейскими стандартами. Максимальная нагрузка на ось полуприцепа составляет 9-12-14-16 т.
Опорное устройство: Опорные ноги нагрузкой , механическим и гидроприводом
Шкворень: Опорная плита сцепки с 2-дюймовым сменным шкворнем по стандарту SAE согласно
Боковые защитники: Стальные боковые защитные устройства согласно стандартам.
Шины: . 235/70 R 17,5 . 245/70 R 17,5 . 295/60 R 22,5 . 12 р 22,5 . 315/80 R 22,5 Варианты шин доступны в размерах
Тормозная система: Тормозная система полуприцепа в соответствии с европейскими стандартами WABCO / KNORR.
Электрическая система: . Напряжение бортовой сети 24 В согласно стандартам ЕЭК R48 и 76/756/EEC. Многокамерные задние осветительные фонари с интегрированным треугольным отражателем. Освещение номерного знака, габаритные огни (белые спереди и красные сзади), боковые огни и задние выносные габаритные огни. 7-полюсные штепсельные разъемы подключения согласно стандартам DIN ISO 3731, DIN ISO 1185, 2 штуки, и 15-полюсный штепсельный разъем подключения согласно стандарту DIN ISO 12098.
Покраска : Oбработка поверхности специальными веществами для покраски. нaносится два слоя эпоксидной грунтовки.Наносится слой Акриловой краски.
трап : Гидравлические трапы двойного сложения, Трапы, регулируемые по ширине и съемные.
Примечание: Предназначен для перевозки тяжелых грузов; Полуприцеп может быть оснащен дополнительным задним самоуправляемым мостом, повышающим маневренность в самых тяжелых условиях
KİNG-PİN: DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pim kullanılır.
AKS GRUBU: 9-12-14-16 ton kapasiteli dingil kullanılır. Hava süspansiyonlu, Yığma makaslı, Tandem süspansiyonlu, yerli veya yabancı marka.
LASTİKLER: 235/70 R 17.5 245/70 R 17.5 295/60 R 22.5 12 R 22.5 315/80 R 22.5
PARK AYAĞI: Çift devreli 50 ton taşıma kapasiteli mekanik sistemlidir.
RAMPA: 24 V. Elektrikli hidrolik rampalar kullanılır.
FREN SİSTEMİ Avrupa standartlarına göre dizayn edilmiştir. Donanımda WABCO- KNORR BREMSE ürünleri kullanılmaktadır. Otomatik Fren Cırcırları, Fren Ventili, Fren Körükleri (30'luk silindir), Fren Balataları (394x210 mm), Dingil Frenleri EBS sistemi ile donatılmıştır. Treylerin önünde iki adet değişebilen ve muhafazalı Fren Soketi bulunmaktadır.
ELEKTRİK SİSTEMİ: AB normlarına uygun E belgeli SABA-ASPÖCK markadır. Lowbed treylerin yan kısımlarında led lambalar, arkasında 2 adet stop lambası, 2 adet plaka lambası, yanlarda 1’er adet takoz lambası,1 adet döner ikaz lambası bulunmaktadır.
BOYA : Lowbed’e boya öncesi kumlama yapılıp,zımpara ile yüzey temizlenir.İki kat epoksi astarın uygulanmasından sonra yine iki kat akrilik boya ile boyanmaktadır.Renk seçimi istenilen RAL kodunda uygulanır.
AKSESUARALAR:
- 2 adet reflektör
- 2 adet plastik takoz
- 1 adet takım dolabı
- 10 adet bağlantı halkaları
- 1 adet yangın söndürme dolabı
- 1 adet yedek lastik yeri
NOT:
- Ağır yüklerin taşınması için tasarlanmış; Lowbed treylerin, en zor koşullarda manevra kabiliyetini artıran steering (döner) dingil eklenebilir.
- Lowbed treylerin uzunluk, genişlik, ağırlık gibi ölçüleri müşteri isteğine göre projelendirilir.
- Müşteri isteğine göre lowbed treylere uzama eklenir.
- Obsiyonel olarak çift stepne taşıyıcı, alüminyum jant, yangın söndürücü tüpü ve dolabı, her türlü Tırkon marka ekipman eklenebilir.